duminică, 22 ianuarie 2012

Budinca de mere pentru copii

Budinca de mere delicioasa!

Reteta : http://ebunatati.blogspot.com/
1 kg mere100 g zahar
50 g unt
50 g pesmet
o ceasca de miez de nuca
2 oua
optional scortisoara 


Daca eliminam nuca si albusul, budinca poate fi facuta si pentru bebelusi. 

Cum procedam : 
Se curata merele si se dau pe razatoare. Se pot da si prin robot, insa trebuie sa aveti grija sa nu rezulte piure de mere. Eu am apelat la clasica razatoare : e grozava pentru ca nu face nici un pic de zgomot cand doarme nazdravanul meu...


Am separat albusul de galbenus : abusul l-am batut spuma iar galbenusul l-am frecat cu zahar.


Am tocat nucile cat mai fin si le-am turnat peste mere. Am adaugat albusul, galbenusul si pesmetul si am amestecat pana la omogenizare.


Compozitia astfel obtinuta am turnat-o intr-o forma unsa cu unt si presarata cu pesmet.



Am pus compozitia in cuptor, la foc mare pentru circa 15 minute apoi la foc mediu pana se rumeneste frumos.


Nazdravanul meu a mancat-o cu mare placere, mai ales ca si noi mancam cu pofta alaturi de el!